De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Jet 95 Complete op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ed Pronk 16-02-2024

Samsung Jet 95 mogen testen. Aanrader

Geschreven voor: Samsung Jet 95 Complete

De stofzuiger is licht van gewicht en dus handzaam. Monteren en gebruik werkt intuitief. Hij voelt degelijk aan. Verstellen van de stofzuigerstang gaat eenvoudig. Geldt ook voor verwisselen van de diverse hulpstukken en het legen van het stofreservoir. Het meest heb ik de zuigmond gebruikt met de verlichting. Die laat zien waar er iets op de grond ligt. Je hebt geen goede verlichting in de kamer meer nodig. De zuiger heeft 4 standen. de stand Mid (2e van 4) is krachtig genoeg om harde vloeren te zuigen. Op vloerbedekking heb je stand 3 of 4 nodig. In stand 2 (Mid) kan je 25 minuten zuigen. Dat is voldoende voor ons huis 148m2 inclusief 2 trappen. Op maximaal kan je 10 minuten zuigen. dan ben je beperkt. Maar is zoals gezegd alleen nodig op tapijt. Heb je een woning met veel zachte vloerbedekking, dan is een 2e accu aan te raden.
Het zuigmond voor de huisdieren heb ik gebruikt voor onze stoffen bank. Die maakt hem echt goed schoon. top
Hij is heel makkelijk te pakken en het snoerloze is ideaal. Ik heb m in de woonkamer staan in een hoekje. is niet storend. Voor sommige oppervlaktes mis ik de flexibele zuigslang van een traditionele stofzuiger. Hij is niet goedkoop maar denk ik wel zijn geld waard. Over duurzaamheid kan ik nog niets zeggen. Ik heb deze stofzuiger kunnen en mogen testen (via Kieskeurig/reshift) en denk dat ik objectief ben:)

Pluspunten

• Handzaam
  • Degelijk
  • Heerlijk in gebruik
  • verlichte zuigmond is top

Minpunten

• beperkte accuduur

r**********@g******** 15-02-2024

Geweldige steelstofzuiger

Geschreven voor: Samsung Jet 95 Complete

Vanuit Kieskeure/Review.nl heb ik de Jet95 mogen testen.

Deze alleskunner is een topvervanger voor wie opzoek is naar een nieuwe (steel)stofzuiger. Dit komt omdat:
De zuigkracht van de jet95 ontzettend goed is. Dit ook door de draaiende borstels in de zuigmond. Deze zorgen ervoor dat je royaal met batterij toekomt en je huis netjes gezogen is.
Daarnaast is het opbergen van de jet95 door het z-station helemaal top. De z-station is compact zelfs met de jet95 erop. Daarnaast als je de jet95 plaatst wordt hij meteen geladen.
Het digitale scherm geeft duidelijk aan hoeveel het batterij percentage nog heeft, welke stand je aan het zuigen bent en hoelang je nog kunt zuigen.
Toekomstbestendig is de zuiger ook. Doordat er uitwasbare delen zijn. Blijft zuigkracht gegarandeerd.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Batterijduur
  • Wendbaarheid

Minpunten

• Prijs, misschien net wat aan de hoge kant

Gonneke de Jong 13-02-2024

Super luxe stofzuiger

Geschreven voor: Samsung Jet 95 Complete

Ik heb de Samsung jet complete 95 mogen testen.
Deze stofzuiger ziet er super luxe uit ook het oplaadstation staalt luxe uit.
Het gebruiks gemak hij is lichter dan mn andere stofzuiger wat een pluspunt is, daarbij is deze zeer wendbaar en ook zeker de verlichting is een plus punt.
Deze stofzuiger heeft ook een digitaal display dat is handig om te zien hoeveel tijd je nog over hebt.
Ik kon met deze stofzuiger met gemak mn huis stofzuigen zonder tussen door te moeten opladen.
Dan komt nog een pluspunt dat is dat je de opvangbak en de filters gewoon onder de kraan kan houden en dus makkelijk schoon te maken zijn.
Bij deze machine zitten ook verschillende hulpstukken die ook zeker de moeite waard zijn.
Een kleine borstel om bv je bank of auto mee te doen.
En nog veel meer. Ik ben zeker verrast door de mooie luxe stofzuiger.

Pluspunten

• Licht/wendbaar
  • Verlichting
  • Veel hulpstukken
  • Makkelijk te reinigen

c*********@u********* 12-02-2024

Uitstekend vervanging van je normale stofzuiger

Geschreven voor: Samsung Jet 95 Complete

De Samsung Jet 95 Complete Stofzuiger is een absolute topper als het gaat om krachtige prestaties en gebruiksgemak. Met zijn indrukwekkende zuigkracht maakt hij moeiteloos korte metten met stof, kruimels en ander vuil, zowel op harde vloeren als tapijten.
Allereerst valt het lichte gewicht van de Samsung Jet 95 op, waardoor hij gemakkelijk te manoeuvreren is door het hele huis. Ondanks zijn lichte constructie voelt de stofzuiger degelijk aan en is hij uitgerust met stevige accessoires die goed tegen een stootje kunnen.
Het reinigen van de stofzuiger is een fluitje van een cent dankzij het uitspoelbare filter. Geen gedoe meer met het vervangen van filters, maar gewoon even uitspoelen en klaar.
Wat de accuduur betreft, stelt de Samsung Jet 95 zeker niet teleur. Met een lange gebruiksduur hoef je de steelstofzuiger niet constant op de lader te zetten kun je zonder onderbrekingen door blijven gaan met schoonmaken. Het handige display geeft duidelijk aan welke zuigstand je gebruikt en hoeveel batterijduur je nog over hebt, zodat je altijd precies weet waar je aan toe bent.
Een ander handig kenmerk van deze stofzuiger is de stevige standaard, waardoor je geen gaten in de muur hoeft te boren om hem op te hangen. Hierdoor kun je hem op elke gewenste plek neerzetten, wat het opbergen een stuk flexibeler maakt.
Tot slot is de verlichte voet van de Samsung Jet 95 erg prettig. Hierdoor zie je duidelijk waar het vuil ligt, zelfs in de donkerste hoekjes en onder meubels, waardoor je geen enkel vuiltje meer over het hoofd ziet.
Kortom, de Samsung Jet 95 Complete Stofzuiger combineert krachtige prestaties met gebruiksgemak en handige functies, waardoor schoonmaken een stuk minder tijdrovend en vermoeiend wordt.

Pluspunten

• Licht in gewicht
  • Lange batterijduur
  • Standaard
  • Degelijke accessoires

Minpunten

• Wendbaarheid van de voet

p*****************@g******** 12-02-2024

Een aanrader, maar dan moet je er wel een 2e accu bij kopen

Geschreven voor: Samsung Jet 95 Complete

Ik heb deze stofzuiger mogen testen.
De stofzuiger heeft een mooi design en de het vrijstaande oplaadstation is super. Zo kun je hem nog eens verzetten.

De verschillende monden werken allemaal heel goed. Ik heb een langharige hond en alle haren worden zonder moeite opgezogen. Er is ook een zuigmond met ledverlichting, zo kun je goed zien waar het vuil ligt.

Het is heel fijn dat je niet continue de knop ingedrukt hoeft te houden, maar dat hij gewoon een aan/uitknop is. De steel is op hoogte in te stellen. Op het laadstation moet je hem altijd inschuiven, ik had het fijner gevonden als hij op de lange stand zou kunnen blijven. Maar dat is echt persoonlijk.
Een groot minpunt vind ik de accuduur. Aangezien ik een langharige hond heb die best veel zand mee naar binnen neemt zet ik de stofzuiger op max en dan gaat de accu niet heel lang mee (zo'n 15 minuten). Ik weet dat je er een extra accu bij kunt kopen, maar dan wordt het wel heel prijzig allemaal.

Dus zuigkracht is top, maar accuduur is voor mij te kort.

Pluspunten

• Oplaadstation
  • geluid
  • Zuigkracht
  • Wendbaar/met gemak onder de bank

Minpunten

• Accu gaat niet lang mee